Vítejte u Ančikanči

Založila jsem blog, abych se mohla podělit o nevšední zážitky. Jsem ráda na skalách a na lajnách. Jsem totiž HIGHLINERKA. Nic Vám to neříká, nezoufejte: highliner je člověk, který si mezi skalami napíná 2,5 cm široký popruh, aby pak po něm mohl chodit. Při chození nad propastí zažívá neuvěřitelné pocity a vidí svět i sebe z docela nové perspektivy.

středa 21. května 2014

V Aventuru.

Moc děkuji Natálce a Standovi, že si mě vybrali pro pokec do únorového čísla. Strávili jsem spolu příjemný večer v čajovně a mrazivé odpoledne ve Stromovce:)

Odkaz zde:
http://www.aventuro.cz/mam-v-brise-katedralu/

fotka: Standa Mitáč

Jinak tabletový a internetový magazín Aventuro je vkusně pojatý a precizně vytvořený multimediální kanál. Doslova pastva pro oči.

Žádné komentáře:

Okomentovat