Vítejte u Ančikanči

Založila jsem blog, abych se mohla podělit o nevšední zážitky. Jsem ráda na skalách a na lajnách. Jsem totiž HIGHLINERKA. Nic Vám to neříká, nezoufejte: highliner je člověk, který si mezi skalami napíná 2,5 cm široký popruh, aby pak po něm mohl chodit. Při chození nad propastí zažívá neuvěřitelné pocity a vidí svět i sebe z docela nové perspektivy.

středa 2. dubna 2014

Do světa .......... (outdooru)



Vím, že na světě vychází miliony časopisů s miliony titulních stran a přes to většina lidí má pocit že, být na titulní straně něco znamená. No, je to určitě potěšující a mě to udělalo opravdu radost. Ale nevím jestli to něco znamená. U mě to byla náhoda.




 Lajnit jsem začala náhodou. A náhodou, zrovna tenhle sport se dostává do kurzu. Jestli si mě Adidas vybral do svého týmu náhodou, to nevím. Ale redakce Světa outdooru si náhodou pro článek vybrala z toho týmu mě. A v jarním čísle byly samé články ze zimi a sníh už se v dubnu nenosí. Sáhli tedy po cácorce nad zeleným údolím (asi náhodou). Tak dík moc všem, co se na těch náhodách podíleli:)
A tu je odkaz na Svět outdooru


Krásné jaro Tobě, který si zabloudil na tenhle blog.

Žádné komentáře:

Okomentovat